|
 |
תס"ק ים – תהליכי סחר בקהילת הים, הוא פרויקט של קידום הסחר הימי בישראל באמצעות מסרים אלקטרוניים. זהו פרויקט של רספ"ן (רשות הספנות) והמכס, שמנוהל ע"י חנ"י (חברת נמלי ישראל). הפיכת תהליכי הסחר הימי לתהליכים ממוחשבים תביא לחיסכון עצום בניירת, ותאפשר למשתמש לקבל מידע עדכני על מצב המטען שלו בנמל, באמצעות...
למידע נוסף 
|
|
|
 |
מערכת Terminal Operating System - TOS היא מערכת ממוחשבת לניהול מסוף מכולות.
זהו כלי תפעולי, מהמתקדמים בעולם, הכולל ממשקים ממוחשבים המשמשים את עובדי הנמל בכל התהליכים הקשורים לתעבורת מכולות בנמל, ביניהם: תכנון טעינה לאוניה ופריקה ממנה, ביצוע הטעינה והפריקה בפועל, הקצאת שטח לאחסון המכולה בנמל, ניהול שערי הנמל, כספים... למידע נוסף 
|
|
|
 |
תפיסת הדרכה חדשה אשר פותחה עבור נמל אשדוד ונמל חיפה, כצעד משלים למהלך הפעלתה של מערכת TOS, ולבנייתם הצפויה של שערים חדשים בשני הנמלים. שערי הנמל משמשים כ"תחנת גבול" בין שטח הנמל הסגור למרחב הפתוח שמחוצה לו, ומתבצעת בהם פעילות רחבת היקף: כניסה ויציאה של משאיות ומטענים, בקרת המטען, בקרת הרכבים, בקרת הנהגים...
למידע נוסף
|
|
 |
מיזם של קידום איכות ומצוינות בגליל, אשר החל בשנת 2005. המיזם פונה למפעלים בגליל במטרה לצרפם לתוכנית איכות רב שנתית, המספקת כלים לגדילה ולהישרדות בעולם העסקים הגלובלי.
האיגוד הישראלי לאיכות, רפא"ל, משרד התמ"ת, הרשות לפיתוח הגליל, מכללת הגליל המערבי והתאחדות התעשיינים בצפון – כולם חברו יחד לקידום המיזם...
למידע נוסף 
|
|
 |
נמלי העתיד היא תוכנית-אב אסטרטגית רב שנתית לפיתוח הנמלים, אשר יושקעו בה 7.8 מליארד שקל. במסגרת התוכנית יוקמו מסופי מכולות נוספים בנמל אשדוד ובנמל חיפה. הקמת כל מסוף כוללת בניית עורף תפעולי ודרכי תחבורה אל המסוף. תוכנית זו נותנת מענה לדרישות הסחר הימי של מדינת ישראל לטווח הארוך...
למידע נוסף 
|
|
 |
מיזם של משרד התחבורה וחברת נמלי ישראל להסטת חלק מתנועת המכולות לשעות הלילה. הדבר מאפשר ניצול מיטבי של תשתיות הנמלים, מקל על עומסי התנועה בשעות היום בכבישי הארץ ובשערי הנמל ותורם להפחתת זיהום האוויר בשעות השיא.
המיזם נמצא בתקופת פיילוט... למידע נוסף 
|